leugenaar

Plaats hier je positieve / negatieve ervaring met koper of verkoper ?
bots19
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-06-2014 03:40

geen afspraak!

Bericht door bots19 » 20-07-2014 18:23

We hadden geen afspraak, zeker niet!
en als mijn thuiskomst niet verloopt als gepland daar kan ik niet aan doen!
dan is dat jammer, er is nog een leven naast verkopen!
ik heb hier genoeg tevreden klanten!
als iets niet lukt laat ik het weten, soms duurt het paar uurtjes soms direct
daar ik volcontinu werk of zoals afgelopen week op reis ben...
maar als iets niet lukt of geen deal kunnen sluiten laat ik iets weten, kwestie van vriendelijk te zijn...

ik maak me er zeker niet druk in,
verre van zelfs...
ik ben ALTIJD voorbereid, heb al ervaring met dat soort zaken

maar zoals degene die van mij al gekocht hebben ondervonden, ik ben gewoon een tchille beleefde kerel
en geen vuile NIGGER zoals hij zich uitliet
nogthans heb ik een bleek velletje
ik ga nog verder genieten van mn vakantie
als meneer zich nog wilt amuseren met hier nog wat commentaar op te geven of persee een pb wilt sturen dan zal zn gekochte groenten toch niet zo goed bij hem werken

mn excusses beste leden voor wat er vandaag te lezen wass
ik ben ook maar een mens waarbij soms ook dingen in mn priveleven tegenslaan onverwacht...

sorry!

mvg,
bots19

Hulk
Berichten: 5
Lid geworden op: 13-07-2014 11:18

Bots 19

Bericht door Hulk » 22-07-2014 13:37

Heb zaterdag gestuurd en afgesproken ; ondanks zijn problemen thuis en ik mijn trein gemist had van uit Gent, pas met een uur vertraging in Sint-Niklaas was .

Wachte Bots19 mij nog steeds op op de afgesproken plaats is zeer aangename persoon , ontspannen , correct persoon , beleefd en BLANK.

Juist persoonlijk vond ik deze soort (wiet) niet goed : veel te compacte kroppen met heel weinig thc ( geen effect van of lichtjes high) , had mooie luchtige kroppen verwacht met overvolle mooie witte thc waar ik lekker stoned van werd.

Vind dit zeer spijtig en geef deze persoon voordeel van de twijfel dat dit uitzonderlijk een mindere soort was zo net achter zijn verlof , zal zeker nog eens langs gaan om te testen als hij een nieuwe soort heeft misschien valt deze beter mee en zit er dan toch nog een lange samenwerking in ;-)

grts ,

HULK

Amnesia B.V
Berichten: 29
Lid geworden op: 02-03-2014 11:50

Bericht door Amnesia B.V » 22-07-2014 13:46

Ik twijfel er nu even over of ik deze topic moet sluiten of toch moet laten staan.

Krijg toch het gevoel dat hij Bots19 nu onterecht probeert zwart te maken, daar er ook goed gerecenseerd wordt over Bots, ik denk dat kopers zelf kunnen beslissen.

En hoop dat mensen een beoordeling geven met name op kwaliteit, er zijn genoeg verkopers op de site, dus ga niet flauw zitten doen als iemand niet reageert op mails.

Het is wat anders natuurlijk als u een afspraak heeft gemaakt, u dag daarop heeft aangepast of reiskosten etc heeft gemaakt en degene komt opeens niet meer opdagen.
Topwiet te koop:

NLX, Amnesia, Bubbles, White Whidow, PP powerplant, all nice flavours

bots19
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-06-2014 03:40

eerlijk!

Bericht door bots19 » 22-07-2014 13:48

Eerlijke review!!
had in de nood na mn vakantie zo snel mogelijk geregeld wat er voor handen was...
deze was inderdaad een mindere oogst en zeker niet van mn gewoonte!
ookal heb ik er nog gee, klachten van gehad...

maar smaken kunnen nu 1maal verschillen vandaar deze toffe eerlijke beoordeling
u bent een eerlijke en vlotte persoon!
en de ontmoeting was een fijn en vlot!

grtz
blanke bots19 :wink:

Amnesia B.V
Berichten: 29
Lid geworden op: 02-03-2014 11:50

Bericht door Amnesia B.V » 22-07-2014 19:10

Bots19,


Je hebt nu wel de schijn tegen als ik zie hoeveel IP-adressen je gebruikt om je advertenties te verspreiden:


78.20.242.253 [ 7 Berichten ] [ Zoek IP-adres op ]
213.132.135.183 [ 2 Berichten ] [ Zoek IP-adres op ]
213.132.143.107 [ 2 Berichten ] [ Zoek IP-adres op ]
213.119.174.244 [ 1 Bericht ] [ Zoek IP-adres op ]
213.132.144.232 [ 1 Bericht ] [ Zoek IP-adres op ]
82.151.42.153 [ 1 Bericht ] [ Zoek IP-adres op ]
213.119.171.126 [ 1 Bericht ] [ Zoek IP-adres op ]


213.119.140.21 [ 1 Bericht ]


Leg dit eens uit ?


Er is mij vriendelijk verzocht het account dat je gebruikt te blokkeren,
ik heb geen zin in bedrog en als dit zo doorgaat dan volgt er toch echt een blokkade.
Topwiet te koop:

NLX, Amnesia, Bubbles, White Whidow, PP powerplant, all nice flavours

bots19
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-06-2014 03:40

windows phone

Bericht door bots19 » 22-07-2014 19:18

Beste,

ik bekijk alles op de laptop
maar kijk ook naar alle mails via gsm...
heb op reis overal gratis op wifi gezeten bij elke bakker, terrasje,ijssalon en noem maar op...

om iedereen snel te antwoorden kijk ik altijd op gsm...
is dit dan erg misschien?
als ik wacht tot ik thuis ben staat mn box vol...

maar als u mij verbied om op andere plaatsen openbaar wifi te gebruiken dan vind ik dat jammer...

zelfs op texel in onze vakantiewoning had ik draadloos internet gevraagd...
dus dit kan toch nooit erg zijn?

mvg,
bots19

Amnesia B.V
Berichten: 29
Lid geworden op: 02-03-2014 11:50

Bericht door Amnesia B.V » 22-07-2014 19:23

Oke, ja op zich een hele begrijpelijke verklaring,
ik zie ook geen reden om je te blokkeren, heb nog een keer de reactie van Hulk gelezen en zie ook dat hij niet echt blij was, maar ook dat kan gebeuren toch, smaken verschillen toch.

Ik hoop dat de topic-opener zijn persoonlijke strijd tegen jou staakt, want hij was degene die me verzocht je te bannen, maar eerlijk gezegd zie ik daar weinig reden voor zoals het is.


Ik ben voor een net forum, maar nu ik bijna op vakantie ga vraag ik ook om een stukje eigen verantwoordelijkheid, ga elkaar niet onnodig belasteren, en wees gewoon eerlijk in recensies. Leg zoals Hulk dat deed duidelijk uit wat je wel / niet goed vond gaan. Daar hebben we met z'n allen het meeste aan.
Kunnen we zelf beslissen wat we met die informatie doen.
Topwiet te koop:

NLX, Amnesia, Bubbles, White Whidow, PP powerplant, all nice flavours

bots19
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-06-2014 03:40

begrijpelijk

Bericht door bots19 » 22-07-2014 19:49

hey,
ik begrijp ook u reactie, maar dat heb je nu eenmaal de dag van vandaag als je echt over ( in nederland OVERAL) gratis op internet kan :)
het was dat en evengoed de mensen tewoord staan of anders gewoon 7 dagen niks laten horen...

maar ik begrijp u, u bent tenslote de oprichter van dit forum en wilt dat dit deftig blijft en eerlijk!

ik heb daarnet trouwens terug met HULK afgesproken...
is een eerlijke toffe gozer!
iedereen vind die bubble lekker , hulk niet zoals hij eerlijk zei, en daar heb ik respect voor omdat die persoon dat ook eerlijk zegt,
smaken verschillen altijd en zeker als je al jaaaaaaaaren intesief smoort...
heb het daarnet tijdens onze afspraak met hem over gehad en heb daar alle begrip voor !

ik ben ALTIJD eerlijk!! ik ben altijd relax en rustig! en geef iedereen de kans om de zaak eens goed te bekijken!


en de topicopener lig ik al lang niet meer wakker van,
huilen voor vijf gram? dan mij een leugenaar terwijl iedereen toch wel een priveleven heeft? mij dan in PB allerlij soorten bedreigingen sturen en hier ook open en bloot???
voor 5 gram? en dan de manier waarop hij schrijft??
laat me niet lachen

en zoals ik zei, ik ben ALTIJD voorbereid op dat soort zaken mocht hij onder andere naam bestellen ;)

alleen ben ik nooit! en nooit ben ik alleen! en dan ben ik er zelf ook nog ;)

ik probeer altijd zo snel mogelijk te antwpoorden,
maar soms kijk ik nr mn bericht op gsm als ik ergens rondwandel in de stad maar kan ik niet terugsturen...
en dan doe ik dat als ik thuis ben of ergens iets ga drinken via wifi!

prettige vakantie makker!

ssjjaauuww

Plaats reactie