WELKOM

Hier kunnen adverteerders wiet te koop aanbieden
Plaats reactie
Jason Canna
Site Admin
Berichten: 24
Lid geworden op: 27-02-2014 22:00

WELKOM

Bericht door Jason Canna » 23-05-2014 11:20

Heey,


Welkom op het wiet-forum voor Nederland & Belgie.

Ik ben zelf begonnen als verkoper bij wiet.startkabel, een van de best bezochte sites voor wiet koop en verkoop van Nederland en Belgie, toen ben ik met een goede vriend deze site begonnen omdat we van klanten steeds vaker hoorden dat ze op die site niet goed meer wisten wie wel eerlijk wiet verkocht en wie er enkel op uit waren op rippen, ik geloof wel dat er ook goede en eerlijke verkopers tussen zitten, betrouwbare jongens die klaar staan voor hun klanten en hun werk serieus nemen, maar ik zou het u niet aanraden u wiet daar te kopen. Hier is alles veel beter geregeld en kunt u bij rubriek 'beroordelingen' een review achterlaten over een verkoper. Zo wordt het voor toekomstige klanten mogelijk om verkopers met negatieve reviews te vermijden.

Het is helaas voor zowel kopers als verkopers vervelend als een site onoverzichtelijk is geworden omdat beheerders de drukte niet aankunnen, omdat je je niet hoeft aan te melden, is het gemakkelijk om het forum te spammen.

Wiet.forum2go.nl is het alternatief, aanmelden duurt 1 minuut, het zorgt er wel voor dat wij hier de situatie volledig onder controle kunnen houden, er zijn gepaste oplossingen voor spam-gedrag, en klant is koning, die krijgt hier de kans om positieve en negatieve ervaringen met verkopers te delen. Voor rippers geen plaats hier !

Er is voldoende vraag en aanbod en hopen dat klanten hier veilig hun aankopen kunnen doen.


Belangrijk !

- Wij verkopen geen wiet en hasj aan minderjarigen.


Wij hopen dat andere verkopers deze gouden regel ook respecteren. Houd je aan de regels en we zien je vanzelf terugkomen ;)

Bij ons zit je goed, en welkom op de populairste drugssite van 2014 !


Groetjes ,

Site Admin
Wiet te koop: ik lever in heel België
NLX, Amnesia, White Whidow, PP Powerplant.

Wij brengen Amsterdam naar jou :)

Amnesia B.V
Berichten: 29
Lid geworden op: 02-03-2014 11:50

Bericht door Amnesia B.V » 28-06-2014 15:39

Afbeelding
Topwiet te koop:

NLX, Amnesia, Bubbles, White Whidow, PP powerplant, all nice flavours

Plaats reactie